Tuesday, October 7, 2014

What Mercy Looks Like

Because we've gone down the 'nontraditional' road to parenthood, we wanted to tell everyone the good news as soon as we found out. We understand that most couples wait much longer to share the news, but I truly believe that God has his hand in this process. Whether we share now or later, God will get us through it all. We continue to ask for prayers as our baby/babies grow. We cannot wait to share the rest of the journey with everyone.

Above all else, God has shown mercy to me and my husband. We are imperfect sinners and are not deserving of forgiveness. But He loves us SO MUCH that he would fulfill this desire of our hearts. Never underestimate the power of God. He is moving, making miracles, and wants to bless you TOO!

Here's a little look at the last two years of trying to conceive:

41 comments:

  1. Yay!!! Praise God...amazing news!!

    ReplyDelete
  2. SHUT UP! SHUT UP! SHUT UP! HALLELLLLLLLUUUUJAH!!!!

    If you couldn't tell, I'm am so ecstatic for you sweet friend! Sooo, sooo, sooo incredibly happy that God has answered your heartfelt prayers! I'm crying watching your beautiful video! Wow, Allison, I'm so thrilled! Best wishes for your lil family and I can't wait to read more about your journey! Wish I could give you a hug!!!! Here's a virtual one { :) }!

    ReplyDelete
  3. Allison!!! I jumped in my seat when I saw the picture!!!! CONGRATULATIONS! GOD IS GOOD!! so so faithful and so so good!!!! So happy for y'all!

    ReplyDelete
  4. OH PRAISE THE LORD!!! So so so happy for you! God is so good and so faithful! Sending you a virtual hug because we're too far apart to give you one in person!!! Excited to read as your journey continues! xoxo

    ReplyDelete
  5. Congrats lady! You must be sooo happy! Love the announcement photos.

    ReplyDelete
  6. I already said congrats on IG but I have to again haha, I'm just over the moon for you two. Continuing to pray for your baby/babies!

    ReplyDelete
  7. I seriously squealed when I saw your post on Instagram!!!! Such amazing news! So many continued prayers -- grow little babies, grow!

    ReplyDelete
  8. Great news! I'm so excited to read this for you! Congrats!

    ReplyDelete
  9. LOVE YOU!!!!!! :) So much joy in my heart for you!

    ReplyDelete
  10. Oh my word!!!!!!!! I am so beyond grateful and so happy for you two!!!!!!!!!! I know how much you've been through and can't imagine the excitement!!!!! :)

    ReplyDelete
  11. Allison!!!! This is such amazing news!! I'm so unbelievably happy for you and Ross and this new part of the parenthood journey for y'all! Sweet girl, you deserve nothing but the best and your faithful heart has gotten you through so much. God is good. All the time. He is moving mountains in your life and you will definitely reap what you've been sowing for so long! Praying for those sweet angels growing inside of you and that you cherish every moment of this pregnancy!

    Brianna
    xobriannaleigh.com

    ReplyDelete
  12. I am beyond excited for you and Ross and can't wait to keep following along on your journey!!!!! Congrats again!

    ReplyDelete
  13. All praise be to God! Congratulations!!!

    ReplyDelete
  14. Yay!!!! I'm so happy for you guys!!!! Congratulations!!!!!!! Praise God!

    ReplyDelete
  15. Allison, I am so incredibly happy for you and your husband! Congratulations! You two are going to make the most amazing parents. I can't wait to continue to follow your journey to parenthood.

    ReplyDelete
  16. YAYYYYY!!! Congratulations to you both!! So incredibly happy for you!

    ReplyDelete
  17. Congratulations sweet girl! I know this has been on your heart for so long.

    ReplyDelete
  18. I have been reading your story for a few months and am so happy for you, congratulations!!

    ReplyDelete
  19. I am so happy for you!!! I'll keep praying that everything works out and that those babies (baby) grow, grow, grow!

    ReplyDelete
  20. YAY YAY YAY!!! (: I am so so happy for you both and y'all's families, and I will continue to pray for y'all and your TWO beautiful babies!!!

    ReplyDelete
  21. Yay, Allison!!!! Congrats. I'm so so happy for you.

    ReplyDelete
  22. YAY! I hope those little babies continue to grow and prosper for you and your hubs :)

    ReplyDelete
  23. I just found your blog through Pinky's and I can't be more excited for your amazing news!! Congratulations and best wishes to you both!!

    ReplyDelete
  24. Oh my gosh, I am SOOOO happy for y'all!!! Congrats :) God is GOOD!

    ReplyDelete
  25. Hooray!!! I have been following your journey for a while. I have been waiting for this post! So happy for you and prayers for a safe rest of the journey.

    ReplyDelete
  26. Wow! Congrats Allison!! So happy for you!

    ReplyDelete
  27. Squeee! That is such wonderful news! Congrats to the both of you!

    ReplyDelete
  28. YAY!!!! What wonderful news!!!! I'm so happy for you guys!! Can't wait to hear all about your pregnancy!

    ReplyDelete
  29. Yay!!! Glad the secret is out! And is mine. And we can share this wonderful time together. God wanted you to be parents, he was just saving the right baby(or babies) for you. So happy and excited for you and hubs.

    ReplyDelete
  30. AHH!! How exciting :) I love that you have shared your journey with people. I hope you continue to share this whole process

    ReplyDelete
  31. Oh my goodness, YAY! I am sooooo happy for you! Best news ever!!

    ReplyDelete
  32. Praise the Lord!!! So SO happy for you sweet friend!!! :)

    ReplyDelete
  33. I am so beyond excited for the both of you! I cannot wait to see how many little ones you two will have whether it be just one or more... You will make wonderful parents!

    ReplyDelete
  34. Oh my goodness! I have been checking in on you on your blog but haven't in a few days. Life get away from you with an infant, but AHHHHH I'm so excited for you! I also made a video just like you when we got pregnant with Raegan. I love going back and watching it as a reminder of the amazing mercies God bestowed upon us as Raegan's parents!!!

    ReplyDelete